ترحيب Bun venit Bienvenue Üdvözöljük добре дошъл Welcome Ongi etorri Willkommen आपका स्वागत है Boas-vindas добро пожаловать Bienvenidos Välkommen Benvenuti Powitanie Benvida Croeso ברוך הבא Karibu Velkommen καλωσόρισμα Fáilte добродошао vítejte স্বাগত pasveikinti hoşgeldiniz გამარჯობა

Benvinguts a l'aula d'acollida de l'institut Xarc, a Santa Eulària des Riu, un espai per compartir llengües, experiències i móns.

dimarts, 8 de març del 2016

FILIPINES, EL MEU PAÍS D'ORIGEN per Jaycell

Filipines és el meu país d'origen.



La capital de Filipines és Manila.


Filipines té vehicles públic diferents com el Jeepney i el Tricycle.



 La moneda de Filipines és el Peso (PHP).



Filipines té moltes illes.



Les Muntanyes famoses són la Muntanya de Xocolata, la Muntanya de Makiling i més.



La ciutat d'on vinc es diu Valenzuela.



Aquesta és la bandera de Filipines.



Jo enyor els meus amics, els meus gossos i el menjar de carrer.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada