ترحيب Bun venit Bienvenue Üdvözöljük добре дошъл Welcome Ongi etorri Willkommen आपका स्वागत है Boas-vindas добро пожаловать Bienvenidos Välkommen Benvenuti Powitanie Benvida Croeso ברוך הבא Karibu Velkommen καλωσόρισμα Fáilte добродошао vítejte স্বাগত pasveikinti hoşgeldiniz გამარჯობა

Benvinguts a l'aula d'acollida de l'institut Xarc, a Santa Eulària des Riu, un espai per compartir llengües, experiències i móns.

dimecres, 11 de gener del 2012

Romania, el meu país d'origen

La capital de Romania es diu Bucarest, és la ciutat més gran. Altres ciutats importants són Iasi, Cluj- Napoca, Timisoara, Craiova i Constanta. A Romania hi ha moltes muntanyes. La moneda de Romania és el leu.


 

Jo venc de Constanta, en català Constança. És al costat del mar Negre i allí hi ha el port més gran de Romania. .

 Constanta

Jo, de Romania, trob a faltar els meus amics, la meva àvia, els animals de casa meva i les flors.

Elena

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada