ترحيب Bun venit Bienvenue Üdvözöljük добре дошъл Welcome Ongi etorri Willkommen आपका स्वागत है Boas-vindas добро пожаловать Bienvenidos Välkommen Benvenuti Powitanie Benvida Croeso ברוך הבא Karibu Velkommen καλωσόρισμα Fáilte добродошао vítejte স্বাগত pasveikinti hoşgeldiniz გამარჯობა

Benvinguts a l'aula d'acollida de l'institut Xarc, a Santa Eulària des Riu, un espai per compartir llengües, experiències i móns.

dimarts, 28 de febrer del 2012

El meu equip de futbol al Marroc

Aquest és el meu equip de futbol de fa cinc anys. Jo vivia a Assylah, al Marroc. Vam anar a Manresa a jugar contra el Manresa, el Barcelona, l'Atlètic de Bilbao, l'Ajax d'Amsterdam i l'Olympique de Lió de la categoria infantil. Ens vàrem quedar cinc dies a un hotel de cinc estrelles. No era la primera vegada que jo sortia del Marroc, ja havia anat a Níger a jugar al futbol. Ara jugo amb el Sant Carles de categoria juvenil.  

  Jo som el segon començant per l'esquerra. Era el capità de l'equip d'Assylah.

Signat: Moussa

1 comentari: