ترحيب Bun venit Bienvenue Üdvözöljük добре дошъл Welcome Ongi etorri Willkommen आपका स्वागत है Boas-vindas добро пожаловать Bienvenidos Välkommen Benvenuti Powitanie Benvida Croeso ברוך הבא Karibu Velkommen καλωσόρισμα Fáilte добродошао vítejte স্বাগত pasveikinti hoşgeldiniz გამარჯობა

Benvinguts a l'aula d'acollida de l'institut Xarc, a Santa Eulària des Riu, un espai per compartir llengües, experiències i móns.

dimarts, 28 de febrer del 2012

La meva primera xerrada pública

Va ser el dijous vint-i-tres de febrer a les 20:30 hores. Vam anar al Teatre Espanya a fer una xerrada sobre nutrició. Jo vaig explicar la roda dels aliments: una alimentació sana ha de tenir pa, pasta, cereals, greixos, productes lactis, carn, peixos i ous, llegums i fruits secs, verdures, hortalisses i fruites .
Jo estava una mica nerviós. Al teatre hi havia moltes persones mirant-nos. És un teatre molt polit.

 Na Vicky, la nostra professora d'educació física, presenta el power point.

Jo explic la roda dels aliments.

STOYAN

1 comentari: