ترحيب Bun venit Bienvenue Üdvözöljük добре дошъл Welcome Ongi etorri Willkommen आपका स्वागत है Boas-vindas добро пожаловать Bienvenidos Välkommen Benvenuti Powitanie Benvida Croeso ברוך הבא Karibu Velkommen καλωσόρισμα Fáilte добродошао vítejte স্বাগত pasveikinti hoşgeldiniz გამარჯობა

Benvinguts a l'aula d'acollida de l'institut Xarc, a Santa Eulària des Riu, un espai per compartir llengües, experiències i móns.

dimecres, 22 de febrer del 2012

La meva primera xerrada pública en català

El passat dijous 16 a les 20:30 hores vam anar al Teatre Espanya i vam fer una xerrada pública. Jo vaig explicar que havíem participat en un programa per conèixer les difilcultats que tenen les persones amb alguna discapacitat.
Em va agradar la xerrada perquè vaig aprendre moltes coses. Per exemple, que aquestes persones tenen molts problemes  però també poden viure una vida plena. 
Jo pens que poden viure una vida plena i, a més, tenir èxit, com Steve Wonder, un pianista genial que té discapacitat visual, o Stephen Howking, un dels homes més intel·ligents del món i que té discapacitat de mobilitat, o  Ludwig Van Beethoven que  tenia discapacitat auditiva.
Jo no estava nerviós perquè no era la primera vegada que parlava en públic, ja ho havia fet a Hongria. 

 János

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada