ترحيب Bun venit Bienvenue Üdvözöljük добре дошъл Welcome Ongi etorri Willkommen आपका स्वागत है Boas-vindas добро пожаловать Bienvenidos Välkommen Benvenuti Powitanie Benvida Croeso ברוך הבא Karibu Velkommen καλωσόρισμα Fáilte добродошао vítejte স্বাগত pasveikinti hoşgeldiniz გამარჯობა

Benvinguts a l'aula d'acollida de l'institut Xarc, a Santa Eulària des Riu, un espai per compartir llengües, experiències i móns.

dijous, 27 de març del 2014


Hola! Em dic Flaviu. Sóc de Romania. Tenc 12 anys. Fa 7 mesos que sóc a Eivissa. M'agrada el futbol, l'esport i la música. També m'agrada parlar català i castellà. Visc a Santa Eulària. Vaig a la classe de 1r C. Els meus amics són Diego, Octavian, Joan i Pablo. Tenc un germà que té 21 anys. A Romania vivia a Bicaz, al districte de Maramures . Aquesta al·lota de la foto és la meua cosina Cristina.

 Adéu!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada