ترحيب Bun venit Bienvenue Üdvözöljük добре дошъл Welcome Ongi etorri Willkommen आपका स्वागत है Boas-vindas добро пожаловать Bienvenidos Välkommen Benvenuti Powitanie Benvida Croeso ברוך הבא Karibu Velkommen καλωσόρισμα Fáilte добродошао vítejte স্বাগত pasveikinti hoşgeldiniz გამარჯობა

Benvinguts a l'aula d'acollida de l'institut Xarc, a Santa Eulària des Riu, un espai per compartir llengües, experiències i móns.

dimecres, 29 d’octubre del 2014

Radina


Hola! Em dic Radina. Sóc de Bulgària. Tenc 14 anys. Fa dos mesos que sóc a Eivissa. Tenc 2 germanes: la Diana que té 25 anys i l'Alexandra que té 2 anys. Visc a Es Canar. M'agrada molt el skate i la música perqùe la meva antiga escola era musical. Al meu temps lliure abans, quan era a Bulgària, cada tarda feia skate amb els meus amics. Les meves assignatures preferides són Mates, Música, EF i Català amb Meritxell i Yolanda. La meva professora preferida és Meritxell perquè és molt amable, és guapa i és la millor professora de l'escola. 


Aqui sóc amb el meu millor amic. Es diu Martin i és com el meu germà.  Sóc en un parc de Sofia on es pot fer skate. Aquest cor que és darrere meu és d'una associació que vol que la gent sigui feliç i que s'estimi. Es fan fotos amb la gent i deixen missatges per tot arreu.


Aquesta sóc jo quan  tenia set anys. Sóc a la casa on vaig créixer amb la meva germana Diana i els meus cosins Georgi i Bogidar. Tenc molt bons records d'aquesta casa.

ADÉU!


1 comentari: