ترحيب Bun venit Bienvenue Üdvözöljük добре дошъл Welcome Ongi etorri Willkommen आपका स्वागत है Boas-vindas добро пожаловать Bienvenidos Välkommen Benvenuti Powitanie Benvida Croeso ברוך הבא Karibu Velkommen καλωσόρισμα Fáilte добродошао vítejte স্বাগত pasveikinti hoşgeldiniz გამარჯობა

Benvinguts a l'aula d'acollida de l'institut Xarc, a Santa Eulària des Riu, un espai per compartir llengües, experiències i móns.

dilluns, 7 de novembre del 2016

Tatiana

Hola a tots!
Em dic Tatiana, sóc d'Argentina i ara visc a Santa Eulària des Riu.
M'agraden els esports i sobre tot el handball. Tinc dotze anys, estic a 1rD i sóc molt simpàtica. El meu aniversari és el vuit d'abril.
Fa set mesos que sóc a Eivissa. Tinc una germana petita que té cinc anys.
M'agrada viure a Eivissa.
Moltes gràcies per llegir-me!!

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada