ترحيب Bun venit Bienvenue Üdvözöljük добре дошъл Welcome Ongi etorri Willkommen आपका स्वागत है Boas-vindas добро пожаловать Bienvenidos Välkommen Benvenuti Powitanie Benvida Croeso ברוך הבא Karibu Velkommen καλωσόρισμα Fáilte добродошао vítejte স্বাগত pasveikinti hoşgeldiniz გამარჯობა

Benvinguts a l'aula d'acollida de l'institut Xarc, a Santa Eulària des Riu, un espai per compartir llengües, experiències i móns.

dimarts, 13 de juny del 2017

Olga

Jo em dic Olga Cañadas. Tenc 16 anys. Som de Màlaga. M'agrada sortir amb els amics.
M'agrada molt ballar bachata, modern i flamenc. També m'agraden els animals, sobretot els cans. Tenc una quissona i es diu Lola. Tenc dues germanes: Viki i María. Són més petites que jo. Na Viki té 14 anys i na María té 9 anys. M'agrada anar al gimnàs i fer esport.

Cap comentari:

Publica un comentari a l'entrada